Retourbeleid Kyoshi
Wij streven ernaar altijd matcha van de hoogste kwaliteit te leveren, zorgvuldig verpakt en snel verzonden. Ben je toch niet tevreden over je aankoop? Lees hieronder onze retourvoorwaarden:
Matcha is een vers- en hygiëneproduct
Om redenen van voedselveiligheid en hygiëne kunnen wij geen geopende of gebruikte matcha zakken retour accepteren.
Ongeopende producten retourneren
Uitsluitend ongeopende, ongebruikte producten in onbeschadigde, originele, verzegelde verpakking komen binnen 14 dagen na ontvangst in aanmerking voor retour.
Meld een retour altijd eerst schriftelijk aan via ons retourformulier, binnen 14 dagen na ontvangst.
Retourzendingen zonder vooraf aangemelde aanvraag of zonder goedkeuring worden niet in behandeling genomen.
De kosten en het risico van retourzending zijn volledig voor de klant.
Productconditie
Alleen producten die onbeschadigd, ongeopend en in oorspronkelijke (onbeschadigde) verzegeling worden geretourneerd, komen in aanmerking voor terugbetaling.
Kwaliteitsklachten
Is er sprake van een mankement of ontvangt u een defect of verkeerd artikel? Neem direct — uiterlijk binnen 48 uur na ontvangst — contact op met onze klantenservice mét foto’s, batchnummer en bewaar het product én de verpakking.
Verwerking & terugbetaling
Na ontvangst en goedkeuring van de retourzending, storten wij het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) binnen 14 dagen terug op de oorspronkelijke betaalwijze.
Voor alle retouren geldt dat wij deze strikt controleren op bovenstaande voorwaarden. Retourzendingen die hier niet aan voldoen, worden teruggezonden naar de afzender, op diens kosten.
Vragen?
Neem bij twijfel altijd vooraf contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag en beantwoorden je vragen snel.